dimecres, 13 de juny del 2012

camping, menglars, crocs and zoodiac trivial

... CONTINUA ...

fem memòria: vam deixar Cairns el matí, dirigint-nos cap a Cape Tribulation. Vam creuar el Daintree River amb el ferry i vam continuar fent camí per la costa del Far North Queensland. Vam parar al primer "punt d'informació" on ens van clavar (a preu de poor student) una visita, amb audioguia i tot, per la selva (ei, més antiga que l'Amazones, eh!). Després de dues hores estudiant les plantes, arbres i animals dels wet tropics, i amb la sintonia dels budells buits, vam parar-nos a menjar un gelat.

Ara sí, després del gelat, vam decidir anar a plantar la tenda en un dels camping que el senyor del famós "punt d'informació - poor students" ens havia recomanat. Però de camí ens parem a un super-quisc-bar-restaurant-punt d'informació-bottle shop. El més important,però, va ser comprar-hi alguna cosa per dinar. I sabent que els càmping tenien barbacoes, no ens va costar gaire decidir menú: salsitxes, pa i cebes. Ara, bé... les salsixtes estaven caducades, però... congelades! Vam decidir que ens era igual... que estant congelades no passava res! De pa no n'hi havia... així que ens vam conformar amb un garlic bread. Llavors vam agafar unes cebes i una bossa de patates xips. I per acabar-ho de fer ben fet... una ampolla de vi de la casa. I després de pagar, vam adonar-nos que no teniem ni plats, ni coberts, ni oli per cuinar, ni tovallons.. res! Vam decidir comprar 3 gots de plàstic, la resta... ja demanarem al camping!

Fet, ja teniem el dinar del dia. Ara... a plantar la tenda al Cape Tribulation Camping i fer el dinar:

Us presento el camping:

Cape Tribulation Camping. El nom no se l'han currat gaire, ja ho veieu. Està al bell mig del no-res i al costat de la platja!!

Oli dels campistes veïns, ganivet dels propietaris del camping (per tallar la ceba ens va ser impossible fer-ho amb un ganivet de plàstic). Paper de wàter per eixugar-nos les mans. Aigua calenta per descongelar les salsitxes. Bossa de plàstic de les patates xips que ens va fer de plat-safata.

Amb una mica de temps, ja vam tenir el dinar apunt.

Vam muntar-nos uns bons "montaditos!".  NYAM!!!!

Amb la panxa plena, vam decidir anar a caminar una mica per la platja, fer-nos fotos, caure dels arbres, veure milers i milers de manglars i... endinsar-nos bosc endins al costat del riu. Amb una mica de cangueli (per part meva), però ells estàven super-motivats i volien veure cocodrils...

Vam començar a caminar per la platja i fer-nos fotos:

Ja veieu, el dia era gris i fosc. I si no fos pel vent, la temperatura seria més elevada. Però ja podeu comprovar, observant la palmera com sí que feia vent!!

I aquí ens teniu, intentant fer fotos automàtiques. Però... mentre jo arribo tard a la foto, l'Eudald cau rodolant de l'arbre i l'Anna s'està pixant de riure.

Oserveu la seqüència...

vinga, que ja ho tenim!!!!

Últim esforç...

HO HEM ACONSEGUIT!!!!

Ara que ja hem trobat la posició perquè la càmara no caigui i hem mesurat el temps per no fer el peripè a les fotos, unes quantes mes!

I mentre fèiem fotos, quèiem dels arbres i ens pixàvem de riure... el dia començava a caure. Però.. enlloc de refer el camí i tornar el camping, ens vam endinsar al bosc.

Tal i com ens havien dit, el camí que agafàvem anava a parar a la carretera i d'allà ja sabíem el camí per tornar al càmping.  La "gràcia" del camí que agafàvem era que estava al costat de la desembucadura d'un rierol.

I què vol dir això??!!!

doncs vol dir...

que...

el millor que ens podia passa és:

Això!!

I ja ho veieu... la foscor començava a regnar al territori dels cocodrils. I nosaltres... allà!! Ben "panxus"!!

I jo... ben cagada! hahahaha

Després d'una estona vam trobar la carretera i, ara si... ja gairebé negra nit vam arribar al càmping. Però no us penseu que negra nit volia dir les 10 del vespre. Vam arribar al càmping fosc i només eren quarts de 6 de la tarda!!

Quedaven moooooltes hores per davant. I no teníem res millor a fer que... demanar jocs de taula al càmping!!! I... vam jugar a un joc ben divertit per decidir qui aniria a buscar els jocs de taula. La persona (en aquest cas perdedora) havia d'anar a buscar els jocs de taula a recepció i triar el que volgués. Després d'una estona divertida jugant al joc que vam titular com "el noi dels encàrrecs", l'Ana va arribar amb un trivial ben curiós.

Based on: HORÒSCOP!!!

Vam intentar entendre les regles del jocs, i mentre jugàvem anavem contruint les nostres pròpies regles per anar avançant. Sino... no hauriem acabat mai!

Vam passar una estona ben divertida, movent-nos pels diferents signes del zoodiac, contestant preguntes que responíem no per coneixement sinó per anar descartant.

Potser 2 hores ben bones les vam passar jugant a aquest meravellós jocs de taula. Punt i seguit ens en vam anar al bar a sopar unes pizzes.

L'abans i...

... el després!

I ja després de sopar, tot xerrant amb el recepcionista-barista-cuiner-home multi-taques, van arribar més campistes. I... tot xerrant, xerrant...

... vam agafar una llanterna, el cotxe i...